Dag 1 – Presentera mig själv

Hej allihop.
Ellinor heter jag, 20 år fyllda. Snart 20,5 om vi räknar så då jag är född i början av året.
Bor i den lilla staden Enköping i Uppland, går i skolan i Hässleholm i Skåne på halvdistans och läser en utbildning som heter: Produktionsledare - Husbyggnad. Trivs fint och har trevliga klasskamrater.
.
Tillbringar tiden med hundarna Ziggy och Skrot, båda två är australiska terriers från samma kennel uppe i Norrland och på vovve.net tillsammans med Fooobb (som även är en av de närmaste vänner jag har), Viz och PepperTexas. Där namnet Nattkatten nickas precis som på en hel del andra forum. Åker även ner till min kära pojkvän i Skåne lite då och då när mina fantastiska föräldrar ställer upp som hundvakter till trollungarna.
.
Med hundarna tränas lite lydnad och rallylydnad och målet är väl att någon gång starta i en tävling. Skrot ska även ställas ut, med gott resultat hoppas jag, och förhoppningsvis senare bli pappa om han duger till det!
Det var allt från mig, saknas något finns det ett kommentarsfält där nere *pekar*
Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0