störningsträning - eller hur man gör matte stolt

Stod och väntade på bussen för att åka från Uppsala hem igen. Ni som bor eller varit i Flogsta vet hur trafikerade 55an är och hur mycket rörelse det är där vid fyratiden. 
Ziggy och jag stod och tråkväntade när jag fick idiotidén att vi skulle träna fotgående vid busshållplatsen. Enda godisen jag hade i fickan var en påse med prova på-torrisar. 

Kommenderade fot och visst satte han sig vid sidan förväntansfullt. Ner med godis i käften på han och sen testade jag att börja gå. Och se på fan! All fokus på matte och sen gick vi säkert 10 meter utan att han brydde sig om varken bilar eller folk som gick förbi.

Mitt hjärta sprack nästan av stolthet över min duktiga hund och jag hoppas att han är lika duktig sen, när hormonerna slutat hoppa!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Fyfan vad kul! :D

2011-01-17 @ 21:08:03
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Klart du kan! Om du inte tycker att någon är annorlunda, så är det ju din åsikt om annorlunda. You're in! ;)

2011-01-18 @ 00:33:01
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Moster H

Applåder till Ziggy och hans matte!

2011-01-18 @ 14:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0