planering v. 4 samt lör-sön v.3

Jag vet att det är vecka 3 nu men just nu befinner jag mig i Skåne, hundlös och gör därför ett schema inför nästa vecka. Ska försöka få tag i gårdskyckling och göra lite mer träningsgodis när jag kommer hem med :) Viltet var INTE populärt...
.
.
lördag: höger och vänster ingång, framför. Rallylydnad. Samt klicker ute.
Söndag: den där satans apporten.
måndag: fotgående både ute och inne
tisdag: få till störningsträning vid fotgående och bättre mattekontakt.
onsdag: packdag, vilodag. Kanske lite fotgående vid 55an
torsdag: ingång och framför.
fredag: nej
.
Ungefär så här hade jag tänkt att upplägget skulle se ut. Klicker på promenad ska köras hela veckan såklart men orkade inte skriva.
Blir många korta pass så jag inte tröttar ut honom :)

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Åh, önskar att jag också hade orken att träna massor med Milton. Jag har verkligen noll energi och hinner aldrig ta igen den eftersom jag måste ha hand om honom hela tiden. Du har inte lust att få besök ett tag och utnyttja honom som störningsmoment för Ziggy? ;) haha!



Svar: Men åhh, nu har jag redan budat ju! :/ Men hur långt, hur brett och vad för pris i så fall? Kan ju vara nice om håret jag budade på är skit, hehe.

2011-01-20 @ 13:03:26
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Awesome! När tänkte du göra det då? :)



Vad vill du ha för håret i så fall?

2011-01-20 @ 19:45:39
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Tintin

Vilken söt blogg du och Ziggy har!

Förresten ville du följa med mig på UppCon 3-5 juni?

2011-01-21 @ 19:33:00
Postat av: Joyce

Stackars Ziggy, vad du plågar honom! Du ska ge honom godis bara för att, han ska inte behöva göra något påpeka!

2011-01-21 @ 22:37:18
URL: http://shoutofjoyce.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0