motivation, vart har den gömt sig?

Jag har funderat mycket på hur jag ska få Ziggy motiverad även ute. Inne funkar i princip vilket skit som helst men inte ute.
Funderar på att torka viltskav och testa eller fläskkarré som en använder till sin hund och ska tydligen vara jäkligt effektivt. Korv i all ära men hur exotiskt är det?
.
Ska försöka komma ut och träna fritt följ ute i alla fall. Nu är jag så trött efter födelsedagsfirande och börjandet på de nya sömntabletterna så nu blir det tråkiga promenader för herrn! ^^
.
Usch för snön, jag vill ha vår och varmare väder!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Hoppas att du får fram motivationen snart :)

2011-01-14 @ 21:04:33
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0