miljöträning på Uppsala Centralstation

Idag var det tungt att gå upp på morgonen, vet inte vad som stod till i min kropp men det tog verkligen stopp och inte förrän när jag fick ett glatt samtal orkade jag hoppa upp ur sängen. 
Blev en stressig färd till Uppsala där jag glömde det mesta som skulle med vilket inkluderade täcke och belöningsgodis vilket var otroligt dumt.
.
Packade upp saker i lägenheten, sju banankartonger och en pappkassa blev det....
Tog bussen in mot Uppsala city för att möta upp mamma och bror och åka hem.
Visade sig att de var sena så vi gick in i det nybyggda stationshuset och satte oss. Ziggy hade trots uteblivna godisar full fokus på mig vilket verkligen känns som en seger. Lite moff och gnäll blev det men han skötte sig förvånansvärt bra. Stolt över min skrutterrier. Dock hade han nog onekligen hoppats att alla skulle levt för honom och han skulle bli klappad och älskad men han får faktiskt finna sig i att inte världen kretsar runt honom... Blir nog ett hårt slag den dagen han inser det ;p

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Alltid lika kul att läsa hur bra det går för er! Heja heja! :)

2011-01-28 @ 05:05:15
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0