en solig dag

Hurttasele och långlina på, sen tog vi oss ut i skogen 1,5 timme för bus och promenad. Det var soligt och fint, en fröjd att vara ute. Gömde mig bakom trän och Ziggy letade ibland bakom 2-3 träd innan han hittade mig.
Vi tränade inkallning och det blev många muntliga korrigeringar men det blir bättre. Behöver bara harkla mig för att han ska förstå att han gjort fel och kommer som ett skott. Duktiga hunden.
.
I morgon är det agilityträning, eller ja. Sammarbetsträning kan man kanske kalla den. Kommer nog bli trevligt, undra bara vart jag la mitt anteckningsblock ^^

Kommentarer
Postat av: mamma

Den packade jag ner i en av kassarna du fick igår.

2011-01-31 @ 19:58:44
Postat av: pimpXprincess

Så duktiga så! :)

2011-01-31 @ 22:26:21
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0