9/1 - nej och apport

Blev lite träning trots allt. Vovven svassade kring benen då gottis och klicker togs fram och började sedan praktisera tass! Kanske kan utveckla det till tasstarget?
.
NEJet, gick bra. Nu ska det bara praktiseras ute och under svårare situationer! Jaja, får hyra in lillebror att leka med pipen och då säga nej, heheheheheh! :D
.
Apport, apport, apport. Han vill bara slå tassarna på den. Irriterande. Klickar vid minsta intresse från ansiktet. Nossdutt och smak, men icke. Tassen kommer fram. Stoppar jag in den i munnen och drar däremot. Då håller han ifrån... Försökte leka med den på marken men icke då! Tassa mig hit och tassa dig hit.
Jaja, vi får öva mer och mer. Idag är jag trött som en sengångare ungefär! Tur att apport är ett moment i lydnad och så vitt jag vet inte finns med i rallyt!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Verkar gå framåt i alla fall. Heja heja! :)



Svar: Jo, men jag undviker helst äppelkärnor till honom. Även om det inte är farligt är det ju inte bra.



Haha, jobbigt värre!

2011-01-09 @ 22:41:43
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Jessi Fox

du är så himla duktig! precis såna som du som ska ha hund. thumbs upp för er!



ja.. altså.. jag ska testa de där plackoff. men det lutar nog åt ett vet-besök iaf.

2011-01-09 @ 23:41:05
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0