ovan molnen är himlen alltid blå

men inte idag, idag var det banne mig grått och trist även bakom molnen. Äckligt väder nästan. Vi hade inte alls lust att gå ut i äckelvädret för en morgonpromenader men med en kissnödig hund är man så illa tvungen.
.
Vi tog oss fram till där man slänger hundbajspåsar och halkade sedan hemåt för frukost. Torrfoderkulorför Ziggy och en kopp te för mig, hade jag inte haft hund hade jag nog dragit täcket över huvudet och sovit bort dagen men nu ska det gås ut och kissas, åkas till Uppsala och kursa och massor av annat, nej fy.
.
Vilket negativt inlägg, nu ska jag gå och koka ägg som ska hamna i dagens belöningspåse inför kursen.
Vi ses där alla som ska med! :)

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Ja, det är riktigt tråkigt väder idag. Jag var också tvungen att tvinga upp mig imorse :/

2011-02-01 @ 14:51:15
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Moster H

Tur du har Ziggy. Trots gråvädret blir nog dagen bättre än om du hade legat kvar i det svarta under täcket.

2011-02-01 @ 16:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0