hur terriers hjälper till med städningen

Jag har städat idag. Jo, det är sant! Först diskade jag all disk som stått och gömt sig för diskborsten och sen plockade jag undan lite småplock.
Ziggy hjälpte också till, såklart!
Först låg han i klädkammaren och sov, själv anser han att han vaktade min "skosamling" men jag hävdar att han minsann sov!
Sen hittade han ett papper som han strimlade till tusen. Där anser han att han var en dokumentförstörare, jag muttrar städmarodör.
Sen när jag ställt ut soppåsen vid dörren för slängning väljer han att kissa på den! Har ni hört något så fräckt?! Kissa på MIN soppåse som jag ska slänga!
Nej nu....
Till hans försvar säger han att jag borde veta att han älskar att kissa på plastpåsar och därför inte borde ställt den där. 
Lömska terriers... Nästa gång jag städar så ska jag banne mig stänga in honom någonstans ....

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Hahaha, vad hjälpsam han är! ;)

2011-02-03 @ 18:42:05
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0