februarivår

När vi gick ut för morgonkissning vid tio så var det slask, blask och lite sol. Lite vårkänslor fick man men terrierdivan vägrade hoppa i vattenpölar utan fann sig hellre i att bli buren över dessa smutsfylla pussar. Matte tyckte då inte samma sak så surmulen fick han klampa rakt över dem.
Men hämnades sedan genom att rulla i min säng, tack så mycket!
.
Vaknade även trevligt nog av en hundspya, hunden valde tacksamt nog att spy i hallen på plastmatta så det var ju lätt att torka upp. Lite snäll är han tydligen, skällmonstret!
.
Idag, efter städning och sånt tråk, ska det klossas för allt vi är värda! Vi har det som läxa på agilitykursen och Ziggy ska bli klossarnas kung ungefär. Jag har stora planer för oss, Ziggys egna planer är att äta så mycket godis som möjligt så jag antar att vi får kompromissa någonstans i mitten....
.
.
.
.
.
just ja, min kamera är sönder men jag ska se om jag får tag på något sketet blocketfynd, jag saknar min kamerakompis... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0