att klossa är inte Ziggys melodi

vi skulle ju klossa, det hade jag tänkt i alla fall. Ziggy var på andra tankar och när jag tog fram min lilla klicker så satte han sig fint i fotposition. Han vände och vred på sig och förstod inte alls varför jag inte klickade..
Boken på golvet som skulle agera kloss var inte alls intressant och inte ens då jag försökte lura upp honom på klossen förstod han. Så jag gav upp, för kvällen och körde fotsvängar, filmade med en trasig kamera som inte alls vill behålla minneskortet men det gick. Hurra!
Så här såg det ut:
och så här ser det ut när jag ritar i paint:

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Ziggy är så sööt :) hehe!

2011-02-04 @ 18:52:36
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0